Friday 13 January 2017

Rahsia Law Of Attraction







Pernah dengar Law Of Attraction ? Atau pernah dengar hukum tarikan ?
Mungkin sesetengah orang tak biasa dengar.

Sifat menarik perkara yang menarik perkara yang sama.Apa yang kita fokuskan dalam fikiran dan emosi akan menarik corak kehidupan dalam kehidupan kita.

Contoh kita fikir positif dan akan kita menarik positif. Ini mnearik tenaga gelombang akan membawa kita kepada persekitaran,pergaulan sosial dan peristiwa yang positif. Tapi jika berfikir negatif ,maka kita akan menarik perkara-perkara yang negatif.


Kesimpulannya, orang yang mempunyai gelombang getaran emosi yang sama akan merasa selesa dengan gelombang yang sama. Catherine Ponder, dynamic Law of prosperity menyatakan kita menarik apa yang kita pancarkan melalui fikiran,perasaan,gambaran minda dan tutur kata dalam hidup kita.

Oleh itu,pentingnya menjaga fikiran,perasaan,perkataan kerana ianya akan menarik kehidupan seperti apa yang kita fikirkan dan ianya merupakan permintaan atau DOA.


Jika kita sentiasa mengeluh tentang betapa malangnya hidup maka kita telah menjemput kehidupan malang dalam hidup kita. Jika sentiasa bersangka baik,maka yang baik-baik sahaja yang akan hadir dalam hidup kita.


Fikir 1 masalah,lagi 3 masalah yang datang. Hati-hati dalam bersangka-sangka. 
YOU GET WHAT YOU THOUGHT.

Sekian.


Karimah Abdullah
Kuasai Minda dan Hati,
Pasti Akan Kuasai Dunia

No comments:

Post a Comment